Sony Ericsson W705 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson W705 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

gekkeman 07-08-2011
Geschreven voor: Sony Ericsson W705 zilver

ik heb deze telefoon nu mer dan een jaar en ben er totaal niet blij mee. in het jaar dat ik hem heb is hij de 1e 5 maanden 3 keer voor reparatie een maand weggeweest. nu nadat hij het een tijdje goed gedaan heeft werkt de wifi spontaan niet weer. dit was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen dus heb besloten om maan een htc incredible s te kopen. voor mij nooit meer een sony ericsson

mariekevis 24-01-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson W705 zilver

Ik heb het toestel nu bijna een jaar en ik ben er nog steeds super blij mee! Alles doet het nog steeds, heb er nog nooit problemen mee gehad.

Enige wat vervelend is, bij een t-mobile myfavs abbo, dat hij super traag is met de foto's in het scherm. gelukkig is dit zo uit te zetten.

Jkchan 03-07-2009

- wi-fi
- lange batterij duur

- punten

- zacht geluid
(of weet iemand meschien hoe je het harder krijgt)
- internet erop is niet bepaald snel.

voor de rest echt een top apparaat, ik heb hem zelf ongeveer een maand.

AW 15-06-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson W705 zilver

Geweldig toestel. Alles werkt heel intiutief. Goed geluid en mooie vormgeving.

Heeft ook Wifi, waar ik me van afvroeg wat ik er mee zou moeten i.c.m. een GSM, maar in de praktijk is het zeer handig.

Heeft eigenlijk alles wat ik in een GSM zoek:

- compact
- goede ontvangst
- prima geluidskwaliteit
- handige walkman interface
- fijne user interface
- spraakbeturing
- bluetooth

De camera is prima, maar geen topper.

Kortom echte aanrader!

1 minpuntje: het eerste toestel dat ik had kreeg een onherstelbare vastloper, maar mijn tweede toestel werk zonder enig probleem. Tip: wel even firmware upgraden.

Koos123 22-05-2009

Super toestel.
Mooi design en alles werkt perfect.
Heb altijd SE gehad en eigenlijk nog niet anders meegemaakt.
Dus zeker een aanrader.

Mr. Sony 19-03-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson W705 zilver

Ik ben thans drie dagen in het bezit van de nieuwe Sony W705. (Via T-Mobile aangeschaft op een 1-jarig contract). Mijn eerste ervaringen zijn goed te noemen. Het toestel is compact van formaat. Het display meet zo'n 4,0 bij 5,4 cm en ziet er slick uit.

Het toestel zit degelijk in elkaar. Ik ondervind geen speling in het schuifmechanisme. Het geborstelde zilverkleurige metaal ziet er mooi uit.

Ik heb dit toestel gekozen omdat ik gek ben op muziek. De muziekspeler op dit toestel geeft het geluid prima weer. (En ik ben altijd zeer kritisch wat geluid betreft). De bijgeleverde in-ear dopjes werken goed maar halen de kwaliteit van mijn andere Sennheiser in-ears net niet. Evengoed is het geluid zeer goed te noemen.

De speler heeft een equalizer waarbij o.a. 'Clear bass' in te stellen is. Deze functie zorgt voor (zeer) lage tonen. In het ene nummer goed aan te horen, in het andere net te zwaar. Maar de 'zwaarte' van de bastoon is in te stellen in drie stappen.

Je kunt de telefoon zo instellen dat het scherm altijd gedraaid is of alleen bij het gebruik van internet, de muziekplayer of een andere applicatie. Handig.

Internet kreeg ik zo aan de praat via WI-FI en mijn draadloze router. Binnen vijf minuten zat ik op internet.
De pagina's worden liggend, goed weergegeven. Ik prefereer nog altijd een normale pc maar voor zo even tussendoor ook prima te doen.

Het toestel heeft ook een camera en die levert bij helder weer goede foto's. Ik heb niet gevonden dat er ook een flitser op aanwezig is. (persoonlijk heb ik deze gsm ook niet om mee te fotograferen).

Verder heeft het apparaatje veel applicaties. Er is o.a. een stappenteller, wereldklok, zaklamp en een functie aanwezig om een waar stripverhaal te maken. Mogelijkheden en grappige speeltjes genoeg dus. Zo ook 12 spellen door Sony Ericsson voor geïnstalleerd. Hiervan is de helft echter als demo te spelen. De volledig geïnstalleerde spellen zijn: Bowling, Bubble Town, Guitar Rock Tour, NitroStreet Racing, Sudoku en Tetris Sims 2.

Via Sony Ericsson kan ik gratis nog een draadloze headset bestellen. Ik ben benieuwd hoe die het doet op dit toestel.

Ik had hiervoor een SE K800i en het blijkt dat ik deze nieuwe SE zeer intuïtief kan bedienen. Zeer vertrouwd en makkelijk dus.

Ja, ik denk dat ik het wel makkelijk een jaartje uithoud met dit gsm'etje...

Als je vragen hebt over dit toestel, dan ben ik altijd bereid ze te beantwoorden.

Groet en succes met het kiezen van een nieuw mobieltje!